Det sker

Der arbejdes i øjeblikket med at opdaterer siden med lokale nyheder.
Regulerings jagt på Nørlang den 25. feb. Kl. 9.00
Jagt på Aalborg Kommunes arealer
Referat fra generalforsamling den 8-2-2022. Samt den ekstraordinær generalforsamling den 28-2-2022
Hermed indkaldes til ekstraordinær generalforsamling den 28 februar kl 19 på Vadum skole til endelig godkendelse af nye vedtægter.
Generalforsamling i Vadum Jagtforening holdes i lærerværelse på Vadum skole. ( indgang fra skole gården ) Skal fremvise Coronapas ved ankomsten samt bære mundbind når man står op.
Danmarks Jægerforbund har ændret Deres hjemmeside, og i den forbindelse er det lavet således, at foreningernes hjemmesider kan lægges ind under Danmarks Jægerforbund, og derved er der kortere vej til nyhederne. I den forbindelse har bestyrelsen valgt at flytte Vadum Jagtforeningens hjemmeside derind. Der er ingen udgifter i den forbindelse.
En tak til alle som kiggede forbi til foreningsdagen og en særlig tak til de der hjalp på jagtforeningens stand - uden jeres hjælp havde det ikke været muligt at deltage i et sådant arrangement. Vi har fra flere forskellige sider fået mange positive tilkendegivelser for vores stand.
Jagtforeningen er nu på Facebook.com

Kredsnyheder

Nyheder fra DJ

15. apr. 2024
Har du en riffel, som du ønsker at benytte til både jagt og sportsskydning i en skytteforening, så kræver det to særskilte tilladelser.
15. apr. 2024
PAC indfører ny procedurer for samtykke til gæstejagttegn, for at sikre at udenlandske jægere opfylder samme krav som danske jægere. MST opfordrer til at søge i god tid.
12. apr. 2024
Med et selvstændigt medlemskab af verdens største naturbeskyttelsesorganisation sikrer DJ sig adgang til politiske drøftelser om f.eks. rødlister på globalt plan.
11. apr. 2024
Et stort internationalt studie gør op med myten om, at et industrialiseret og ensartet landbrug er den eneste måde at sikre fødevare til alle.
11. apr. 2024
Den danske naturbeskyttelse og naturgenopretning er nu helt afhængig af, at folketinget og regeringen træffer de nødvendige beslutninger.